onsdag 2 september 2009

Solblekt och fiiiiiint vaaaaa?

Här hade jag kunnat lägga in en liten film som visade hur frisörMaria gjorde mig lite solblekt i går, men Ting har redan dragit "den grejen" och hon gör det så bra så jag skiter i det.
Vad är det som gör att man är så vrålugly hos frissan?
Jag såg ut som en jävla bulldog med 5 dubbelhakor, glansig av svett var jag också för rockhelvetet måste ju va i plast.
Sen att jag är där i ca 3 tim gör ju inte lidandet mindre...
En hemlis: Jag gråter nästan när hon fixar mina slingor-folieslingor!
Sen gråter jag nästan när hon gör allt som har med detta frisyrande att göra...Jag är hennes mest hårömma kund. Jag är äv den med mest/tjockast hår hon nånsin träffat.

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Lite tårar kanske men tjusigt blev det !

Ting sa...

Du blev jättefin!
Men jag hade gärna sett en liten videosnutt! ;O)

Maribella sa...

Looking good!!