tisdag 1 september 2009

September, stalkers & Kha gai

Ha vad kul det där var!
jag har ju lagt in en ny gadget. Livefeed el vad det heter.

Jag kan se att nån i går var inne fr Istanbul. Kul! Jag sträcker mig över Europa alltså.
Kan det vara nån som stalkar mig fr Turkiet förresten, vi var ju där förra sommaren.
Kanske inte va så kul ändå. ;D

Sen ser jag att nån hamnade hos mig 2.30 i natt efter att ha sökt på Kha gai...
nån var hungrig, hoppas de fick nåt matnyttigt tips här då...

I dag blir det PW på lunchen. (om inte regnet hinner hit)

3 kommentarer:

Nina sa...

har precis kommit in från min slöwalk jag orkade inte att flänga och vifta ...

Cornelia sa...

Coolt, nu har jag också lagt till den där Live feeden :-)
Håller tummarna att det inte börjar regna! Kram och pepp

Sofia sa...

hejhej! Då ser du att jag hälsar på!:)
Sofia