onsdag 26 augusti 2009

Välkommen höst....

Det var så mysigt i går så bilen fick va kvar i stan, ja inte för att jag var full el så. Nä jag drack cola. Men vi åkte tills i F´s bil hem. Det kändes så rätt i går, men jäkligt jobbigt i morse.
Det var ju en helt underbar kväll när vi satt i Kungsan och kollade på fok och hade det så varmt & mysigt. Kan det ha varit så att gud fixade detta för mig? Så att jag skulle känna mig lite somrig och glad? Jag väääägrar nämligen fylla år på hösten.
Men i dag kan det ju vara höst. Jag brukar nämligen älska höst. Fast i år har det ju inte kännts så när jag suckande tittat ut på allt regn.
Om det var så att detta var fixat kan jag bara få be om en bra dag till? Snälla gud?
På fredag ska vi ha mingel m bubbel för mig på altanen. Det vore så mysigt att kunna sitta där ute och mysa m vännerna.
Spec som vi inte har nån back-up plan liksom.
Så bara en dag till el? Fixar du det? Sen ska jag inte be om nåt mer.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Nä men fyller du år!!! Hurra hurra hurra!!!

Ha en mysig kväll!
Sofia

Ting sa...

Hoppas du får fint väder imorrn på din mingelkväll!