måndag 3 augusti 2009

Nu jävlar

Nu är det allvar då!
Jag har gått upp 4 kg sen jag gick på sem i juni! Nu är det ingen lek längre.

Frulle & Lunch hela veckan blir GI-Shake. (om magen pallar all mjölk vill säga)

Middag i dag: Kyckling faijitas (utan bröd så klart)
Tisdag: Kassler m gratinerad blomkål
Onsdag: Kycklingkebab (utan bröd igen)
Torsdag: Äta ute? (men ska vara stark)
Fredag: Fisksoppa m aioli
Lördag: Grillkväll (på GIvis)
Söndag: Italienskt tema / Marwins "go-away-party"

Nu ska jag kolla in på GIVK. Inspireras av Ola´s 10 råd. Gör det ni också vettja...

9 kommentarer:

Chrissan sa...

Då är vi två.
+3,7 sen 29/5....
Nu jävlar nu kör vi!

gissan sa...

Jag har inte vägt mig så jag vet inte statusen... men jag tror jag hållt mig ganska bra ändå. Däremot sista veckan har det t.o.m blivit nån GI-ruta och ett korvbröd och en dag smäckte jag i mig en påse ostbågar...!! Känner jag börjar slarva..så ditt jävlaranamma får även mig att tänka till. Nu får det fanimig bli allvar här också. Kör hårt nu Malin. Jag håller på dig. Var stark på torsdag..
Kram Gissan

Cornelia sa...

Ja nu skall jag surfa runt hos er andra och sen är det dags att GI-viktkolla lite. Kör hårt!

Finessan sa...

Själv har jag inte vågat kliva upp på vågen och skiter i det också. Nu kör vi!

Nina sa...

Har nu vägt mig . + 1.3 ... nu kör vi så att sulorna ryker...

heja oss och nu blir vi slanka till jul!! Jag ska ha dem dära snygga jeansen senast 1:a december.

MassageLotta sa...

Shit nu blir det hårt ett tag framöver....
Har ju kört 2 veckor med fas 1...funka kanon...
Kram

Ting sa...

Go Malin!
Det här kommer vi göra bra!

Unknown sa...

Det är väl bara att samla in alla och konstatera att semestern är över. Nu kör vi så det ryker igen!

Åsa sa...

Hej Malin,
Vad är det för GI shake du dricker? Jag hade också gått upp några kilon på semstern men skönt att vara tillbaka! =)