onsdag 12 augusti 2009

Sur & Arg


Jag är fortf sur och arg om du läser detta! Du vet vem du är...Ut härifrån!
Till er andra: Jag har haft återfall, ätit rågkuse i två dagar i rad...det har att göra med texten ovanför bl.a. =(
Nu börjar det närma sig flytt för min son. På fredag bär det av till Lysekil. Det är en hel del som ska fixas och tyvärr har min energi gått åt till annat i två dagar nu. Den har slukats totalt. Känner mig helt urlakad.
Nu har hela den ena tvättmaskinen (ja jag har två, fast bara en kan va inkopplad pga avloppet! Tack för det!) hoppat halvt ner från sin plats på skåpen i tvättstugan så nu vågar jag inte tvätta mer. Och det var ju just det jag skulle ägna kvällarna åt, så sonen kunde få med sig lite lakan och handukar i flytten. Jag kan inte flytta den själv och fick ingen hjälp med detta i går...grrrrrr
I kväll ska jag skruva ner hyllor och packa ihop sonens rum lite....tur att det inte är så mkt att packa.

7 kommentarer:

S sa...

Här kommer massor med peppkramar, hoppas det känns bättre snart!

Nina sa...

positiv energi kommer här och en puss

Helene sa...

Men vad jobbigt att behöva lägga energi på sånt! Är det baksidan av kändisskapet?
tänker på dig i alla fall och hoppas du blir gladare och piggare snart och är på GI-banan igen. Jag har sådan flow just nu, vill gärna ta med dig på den!
Helene

Chrissan sa...

En rågkuse eller två är väl ingen större fara!?
Det kunde ha vart värre saker du stoppat i dig...

Chrissan sa...

Then I see...

MassageLotta sa...

Så kom igen nu...ta fram motivationen, för jag vet att du kan..
Kram

Ting sa...

Har någon varit dum emot dig?