lördag 22 augusti 2009

Nya tag


Oj jag har precis fått ett sms fr min svägerska.
Det är öppethus i Tyresörackethall den 29/8.
Jag hade planer på att prova på Pilates. Ska ju börja med det varje lördag fr om mitten p sept.
Frågade i går om hon ville prova m mig. Hon är en träningstjej.

Nu frågar hon om vi ska göra en liten tradition av detta m öppethus.
Ni kanske kommer ihåg att det var så det började m AFRO:n i jan?
Jag följde med henne efter mkt tjat och blev helt fast ju.
Det var några fler tjejer med och efter åkte vi hem t henne och käka thaimat som hon fixat.

MEN nu ska vi prova afro kl 10, pilates kl 11 och sen avsluta med box kl 12...
Och jag har tackat ja...
Är jag påverkad av kräftinfluensan? Den kanske härjar bland BU nu?!

Jag kommer att dö kanske?! Det kan hända...

3 kommentarer:

Suzan sa...

Bra plan!
Högt tempo o massa energi i afro.. varva ner med pilates.. o sen explodera sista timmen med box!

Ting sa...

Ojsan.
Hehe.
Men det går säkert bra!
Är det ingen paus emellan?

Jenny sa...

Du lär ju få lite energi i alla fall, och förhoppningsvis göra av med en del av samma vara.
Det verkar som om du återhämtat dig från din lilla dipp.