lördag 1 augusti 2009

Go natt


Det är nån slags party på altanen i kväll.
Jag har tröttnat och gått in för att sova.
De har fått låna min ipod m dockningstation. Jag orkade inte höra mer musik på högsta här inne.
Nu lyssnar de på Lars Winnerbäck-det är konstigt och roligt. Nyss var det hårdrock.
Jag tror inte att de hör att det är han. Det känns som om jag har en hållhake på dem nu.
Innan jag plockade undan och städade lite såg det ut som en hojfest! Det charmiga är att de här killarna kom på moppe....

3 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Haha... är det soffgruppen som var så fint stylad i går?

Ting sa...

Hahaha!
Vad söta!

bambi sa...

Ah men... fick din mamma dig att tro att du också var allergisk men så var du inte det?!?! Knäppa morsor vi har! :)

Hoppas att du njuter nu av en massa jordgubbar under resten av "sommaren" (om man nu kan kalla den det...)