söndag 23 augusti 2009

Söndagsaktiviteter


Jag fyller ju år på tisdag! Men i dag ska vi fira mig med barnen. De är ju hos "de andra" nästa vecka. Kommer dock sakna Marwin hur mkt som helst.

Det blir en skön söndag m Olearys och bio.
Det passar ju oss alla.
Heron here we come...


Vad gör ni en söndag i slutet av augusti?

Ps Marwin verkar ha det hur bra som helst! När man ringer har han alltid fullt upp m polare m.m. De var ute och käkade en pizza i gårkväll. Några nya killar och några som börjat tvåan.
Han bor ju ihop m Johan som började tvåan i år. Härligt att han fått kompisar redan. Det är viktigt m kompisar när man är så långt hemifrån tror jag.

3 kommentarer:

Suzan sa...

Har ångest över att d e jobb imorgon..
O ska på kickoff på gymmet snart =)

Cornelia sa...

Ha en mysig kväll. Den där filmen var söt!!!!

Ting sa...

Jag tog en kärlekspromenad med PP och köpte en ny torkställning.
Sedan övningskörde jag till Maxi i Nacka med mamma.
Nu ska jag laga spagetti med köttfärssås.
Hoppas du fick en kanonsöndag!