måndag 24 augusti 2009

Ok igen

Ok nu är det måndag igen då!
Måndag efter en helg med alltför mkt kolisar.

Jag mår ju inte bra av kolisar så varför varför stoppar jag dem i munnen?
Jo, de smakar ju oftast gott det är ju det som är det trixiga med dem.

Men nu är det två veckor tills vi åker till Teneriffa.
Nu tar jag i så jag spricker då! Och den här ggn skall jag träna också. Ni har väl inte missat lördagens pass? tre på raken ska det visst bli...

Skriver vikten här för att sätta ytterligare press på mig själv...
77,3 jävla kg. (vägt som lägst 74 kg under "GI-tiden")

Uppdaterat: Det var fullt på passet i kväll och jag står på reservlistan på onsdag. Hmmm promenad kanske?!

6 kommentarer:

Cornelia sa...

Hej hopp, här sitter man och lider av kolisintaget. Varför???? Jag fattar inte. Kör hårt nu inför resan. Avis??? Jag???? Nejdå inte farligt ;-)

Helene sa...

Kör hårt, det är klart du klarar det! Gå inte ut FÖR hårt med träningen bara då tröttnar man tyvärr, lagom är bäst! Jag kör 2-3 pass i veckan nu på gymmet och det är fortfarande roligt.
You go!

S sa...

Japp, Nu kör vi! :)

Helene sa...

Tycker du ska gymma, finns inget som bränner så mycket som när man får muskler!

Lycka till!

Ting sa...

Jag sitter i soffan som en padda.
Jag är trött på samma sak som du.
*sa hon lite tyst*

Unknown sa...

Försök att hålla igen på kolisar istället för dessa proteinshakes, promenera istället för att stressa med cardio. Jag tror att en motvillig kropp ska lockas att släppa fett, inte stressas till att tära på muskler.
Lycka till och vad resultatet på vågen än blir så NJUT av semestern.
Pepp pepp pepp..