söndag 30 augusti 2009

Bytt e bytt


Jag är såååå jobbig. Ja det är jag allt.
Jag fick ju en OM klänning i tisdags av F.
Kände mig väl inte helt 100 med den.
Så jag lämna tillb den och köpte en Hunky Dory istället.
Den här ovan på bilden. Samma färg.

Jag tänkte ha den i fredags kväll på mitt mingelkalas.
Jag såg inte klok ut. Det blev inget av med det.
Nu funderar jag på om jag gjorde fel?
Hade den inte varit bättre i svart?
Men tjejen i butiken tyckte att jag passade sååååå bra i den här färgen. Jag älskar verkl svart men tänkte att jag skulle va lite crazy.

Ja men byt säger ni nu.
Nä för det går nog inte för att det var en micro-tråd-dragning på den så jag fick 10% rabatt och då tror jag inte att man får byta förstår ni. Tror ni? vet ni nåt?
Snålheten bedrog visheten den här gången.
Så nu hänger den och hånar mig...
Jävla skit faktiskt.

5 kommentarer:

Helene sa...

Tycker den här är klart snyggare!! Du kanske bara var ovan att se dig i den? jag är iofs inte så förtjust i OM klänningar de är för mycket folklore fö rmig men den här var supersnygg

ija sa...

jag tycker också klänningen är jättefin! Kanske sätta ett skärp under bysten så det blir empire-stil? Nä behåll denna o va glad =)

Ting sa...

Tycker också du ska behålla den!
Jättefin!

Nica sa...

Färga den! :)

GI-Malin sa...

Tack alla ni. Nu känns det bättre. Den blir nog bättre en annan dag när man inte känner press att ha den.

Nica: Nä den kostar för mkt för att exprimentera med. Och vissa delar är i silke.