onsdag 5 augusti 2009

Ingen bra dag!

I dag har all min energi gått åt till att försöka reda ut en sak.
Jag har blivit blåst. Fett blåst.
På Tradera.
Det kostade mig sans och vett och 1780:-.
Hon är nu polisanmäld. Mig lurar ingen ostraffat.
Nu kontrar hon med att hon anmält mig också.

Men jag ringde polisen de säger att bedrägeri klingar högre än olaga hot.
Anna! Är det dags att dra igång nu? Lite help pliiiiis?

Jag kan inte hamna i finkan - jag äter ju inte bröd!!!!!!

Ps ska jag ringa till Expressen och be de tillägga att GI-Malin sitter fö nu i finkan....
stoppa pressarna...på häktet får man ju inte läsa tidningar har jag hört! och jag vill ju se om jag ser muppig ut ju.

ps 2 jag visste att det inte var bra m svart nagellack, nu kommer de tro att jag är en "hotare"

4 kommentarer:

Jenny sa...

Nääääe??? Shit vad tråkigt. Hennes motanmälan lär nog inte komma så långt i detta fallet... Kör hårt!

Helene sa...

Var det när du sålde eller köpte koftan?

Trist när det händer!

Ting sa...

Usch vad jobbigt!

Finessan sa...

Trist... :(