torsdag 6 augusti 2009

Mera torsdag

Maten går väldigt bra nu.
I går när allt var så pissigt för mig kände jag att jag höll på att falla tillb till gamla beteenden.
Började fantisera om vad jag skulle sätta i mig.
Jag blev direkt sugen på marabou sommar...ville åka upp t affären och köpa en 200 gr och bara svulla i mig.
Jag höll på att ge upp. Det var en mille sek fr att jag gjorde det.

Men jag gick och kissade på en sticka och upptäckte att jag var i ketos!!!
det var länge sedan och jag ville inte sabba det då.

Sen tog ju F fram godis och då log jag bara som en jävla galning antagligen och gick och la mig...

Jag har precis promenerat lite på Östermalm m en jobbarkompis. Det var jävligt svettigt. Jag är aldeles för varmt klädd i dag. Men jag ska ju t fjäderholmarna i kväll.
Tur att det är så tomt på jobbet för jag sitter just nu i linne och barfota...ja jag har ju jeans också förstås. ;D

7 kommentarer:

Chrissan sa...

Härligt med ketos!

Solkatt sa...

Finns det stickor att kissa på för att kolla sånt? :O Vart får man tag på sådana?
Kram! /Studentskan

S sa...

Heja heja!
Och din lycko! Ska ni till Barcelona? Vi var där ifjol, sista helgen i aug och det var helt underbart!

Suzan sa...

vill också ha kisstickor!

Cornelia sa...

Shit så strongt! Nu är jag impad!

Helene sa...

Jag har stickor men lyckas aldrig komma i ketos, fattar inte varför, äter definitivt inget med socker. Grattis till din ketos!

MassageLotta sa...

Jasså så lätt du kommer i ketos, jag kissar och kissar på dom och inte då.....obs jag har ätit så strickt då....
Vissa lyckas och inte anadra