fredag 7 augusti 2009

Viktoria, Daniel & Jag


I går på fjäderholmarna satt vi och kollade på den där teatern
Vickan, Daniel, några bodyguards, Sofia och jag. (2 BG mellan mig och Daniel)

Ja så var det ju typ tusen pers till men de såg jag inte så mkt av.
Petra Mede "gullades" med Alcazar-Andreas så hon höll på att halka av träbänken.
Svär på att jag såg snigelspår när hon hasade fram för att hälsa på den där andra lilla komikern som jag inte kommer på namnet på nu. Snorunge, mörk brukar va med i Parlamentet. soran? el?
De såg mer förälskade ut än Vickan & Daniel. Jag höll lite koll på det förstår ni.


Trevligt som bara den hade vi och vi åt gott på Rökeriet innan föreställningen.
Åt tyvärr en 6X6 cm stor smörtekt kavringsbit....men det var allt som var tokigt på hela dagen. Så jag är fortf i ketos och har tappat ytterligare lite sen i går ändå.

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Shit va coolt. DU är min idol.... :-) Jag bara måste få länka till dig från mig...

Chrissan sa...

Värsta paparazzin! :)

Sus sa...

Har jag sagt att jag är från Ockelbo?