tisdag 25 augusti 2009

Födelsedag...


I dag fyller jag 25 år (läs 39)! Det är kul! el inte.
Mitt dåliga humör håller i sig, vad annars?
Varför skulle det vara bättre i dag? Det konstiga är att jag brukar gilla mina födelsedagar. Kanske blir det bättre senare i dag?

Men här får ni lite tårta...inte ska ni behöva lida för att nåt är fel på mig!

STORA KRAMAR!
Uppdaterat: Nu är det lite bättre- gud vilken gnällspik jag är! Sorry bloggvänner. Tack för alla kommentarer! Jag blir super glad!
Ska ta mig i kragen nu!

9 kommentarer:

Helene sa...

Grattis!!! jag tyckte också det var jobbigt fram till 40 men nu tycker jag det är bästa tiden mellan 40 och 50!!

Unknown sa...

Grattis!! Jag ska snart fira den stora femman.. ser fram emot det.

Äntligen vuxen kanske?

Carpe diem och gör något bra för dej själv nu!
KRAM

gissan sa...

GRATTIS Malin!!! Jag tror det ändå blir en riktigt bra dag för dig...trots allt..
Stor grattiskram till dig!
Gissan

S sa...

G R A T T I S !

Hoppas du får en fin dag!
Kram
ps. Vi är alltså lika gamla...

S sa...

eller unga.... *s*

gorgina sa...

Grattis!!!
Hoppas du får en trevlig dag och hoppas du känner dig bättre senare.
Kram

Tjockolina sa...

Grattis!

Ting sa...

Grattis Malin!!!
Ät mycket tårta!
Det skulle jag gjort!

Suzan sa...

GRATTIIIIISS!!!