måndag 20 juli 2009

Dagens ord

Dagens ord får bli MOD.
Så här modig var jag i lördags (ef två öl i o f s.)
Jag hade för första ggn på typ tio år en klänning som slutade ovanför knävecken.
Jag hatar mina knäveck då de är lite "bristiga och åderbråckiga".
Jag kollar alltid i provrummen om de syns osv. Brukar alltid ha typ tajts el strumbyxor på mig.
Men jag var i en ny stad och tänkte skit samma!
Jag har på mig min senaste Odd Molly. Full emb smock dress färg Choclate.
Jag fick komplimanger under kvällen av några tjejer! De tyckte att den var såå fin och att den passade mig så bra! Kul. Man är ju inte van att tjejer kommer fram i baren och ger en komplimanger direkt! Kan det ha nåt att göra med att vi inte var i STHLM? hehehehe

3 kommentarer:

Jenny sa...

Jaoo! Kan vara att du lämnat Stockholm som har med saken att göra;-), eller kanske också rentav att du är sketasnygg i dig själv, och med en Odd Molly klänning på blir det liksom inte sämre!

MassageLotta sa...

Visst är det underbart, hoppas du sög åt dig som 17:on.
Du vet med en Molly på sig så kollar alla och passar den så är det en självklarhet att folk kommenterar...

Helena m. 4 sa...

Instämmer med bar-tjejerna, snygg klänning, snygga skor och snygg donna i mitten.