onsdag 29 juli 2009

Onsdag i sthlm

Åter på jobbet! Det är ju ansvarsfullt av mig.
Nu vill jag gå hem.
Har varit här i typ 3,5 tim.

Har lite att pyssla med hemma. Har inte tid att jobba ju.
Min son ska ju flytta i från mig. Måste reka grejer han behöver och kanske packa el nåt?
Har jag sagt att han bara är 16 år?
Han kanske kommer att dö utan mat (el mig) där nere i Lysekil?

Jag fixar en kokbok till honom med mat han "känner igen" alltså mammas mat. ;)
Känner att jag måste googla och göra en lista m telenr som han kan behöva typ t husläk, tandläk, frisör, pizzerian m.m.
Marwin & Fredrik bara skakar på huvvena och suckar när jag sätter i gång....
de vet inget om att var en mamma...snyft...

5 kommentarer:

Chrissan sa...

Det är tufft att vara mamma när de små blivit stora och flyr hemmet...;)

The Queen sa...

Grattis till nedgången på 10 kilo. Några sköna knep?

Ting sa...

Usch vad läskigt!
Du har min fulla förståelse!
=O)

MassageLotta sa...

Fya vad det skänns...

Anonym sa...

Låter precis som jag. Min dotter emigrerar ju "bara" till Haninge men för mig känns det galet jobbigt.
Jag förstår hur du känner. Kram