måndag 20 juli 2009

Slut på semestern då!

Det jobbigaste med att sem är slut är att alla andra verkade gå på sem i fredags. När vi satt på Bomullsfabriken i Norrköping var det typ det enda man hörde fr de andra gästerna. "åh vad skönt, nu är det semester!" Och där satt jag och fick hinka Margaritas för att försöka blocka deras hån...
Det var suuuuper trevligt i Norrköping förresten.
Först stannade vi ju på Vingåkers outlet. Jag hittade två par Tiger skor, en Mexx klänning och en kofta fr soaked in luxury. Fredrik hittade en blazer fr Tiger och en snygg skjorta som jag ej kommer ihåg märket på nu. Sen köpte jag två bokstäver i shabby shic stil i nån butik utanför outletet.
Sen checkade vi in och blev uppgraderade. Vi hade ju redan ett trevligt rum men de gillade tydligen oss. Och de hade sängar fr Carpe diem!!!! Säger bara små små moln sov vi på...Vi gick sen och käkade lunch på nåt som hette Carl Johan, vilken burgare.
Middag åt vi på Bomullsfabriken och det var helt outstanding. Vilket kött jag fick. (oxfilé m hummer bea!!!) Jag ler fortf när jag tänker på det. Sen drack jag hinkvis (kändes det som i går) m Margaritas.

Inga kommentarer: