fredag 3 juli 2009

Shopping


I dag har jag inhandlat en skön tunika i smalrandigt blå/vitt.
Den ser så fräsch ut. Jag kommer att känna mig så sval och skön i den tänkte jag.
Så jävla preppy och liksom Lexington över hela min varelse. Jag kommer att se ut som nån ur en Gant-reklam... Jag kommer att va en jävla fräsching i mina uppvikta vita jeans & vita Converse. Lite som "all american, girl next door", fast i förorten i sthlm...

Jag provar väldigt sällan nåt i butiker, skada sen fetto-Malin-tiden, man ska ju va snäll mot sig själv.

När jag nu provat den här hemma ser det ut som ett nattlinne/gravidklänning. Hmmm...men i o f s Lexington & Gant gör ju sängtöj så varför inte.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefräch :-)
En sån som jag skulle kunna slå till på. Tror du är superfin i den.

Suzan sa...

den e supersnygg o kommer passa dig perfaaaaa!!!

GI-Malin sa...

Men alltså jag har provat den. Det var då nattlinnekänslan kom över mig...hehehe