torsdag 9 juli 2009

GI-Malin har blivit IG-Malin

Det här med semester är inte helt lätt. Jag hade planerat att köra GI hela sem. Det verkade lättare på nåt sätt. Jag skulle ta promenader på mornarna som också skulle vara lättare eftersom man inte beh ta dem kl 6. Men så har det inte blivit direkt. Jag har t o m druckit en del alkohol, jag som nästan inte dricker i vanliga fall och alltså inte har svårt att avstå fr det.
Jag är inte GI-Malin längre utan IG-Malin.
Men nästa vecka har jag sem helt själv, då har jag planerat att skriva menyer, köra Omstart-Rivstart stenhårt helt enkelt! Ta me fan promenera om jag så svimmar...
Kan nån snäll (el elak) puscha mig lite då?
Hejja & peppa? Piska & Rappa?

Det skulle ju va skönt att va på banan när man ska synas i Expressenbilagan i aug.

Men först en helg i sus och dus va?

8 kommentarer:

Finessan sa...

Här är en till IG-människa. Pinsamt... Har smaskat i mig rubbet under ett par veckor. Vägrar ställa mig på vågen innan jag har rivstartat igen, men det dröjer nog ett par veckor till. Ska dock försöka att skärpa till mig med både kost och motion nästa vecka.

Vi kan piska varandra nästa vecka, minst 4 träningspass?

Helene sa...

Gå inte ut för hårt bara, var realistiska. Man kan inte öka från 0 till 100 bara så där. Börja dagen med 30 min promis, tips är att lyssna på ett sommar-program i IPOD, utan musik är det ca 30 min, finns att ladda ner. Mysig start på dagen och bestäm det bara som att bussen går kl 8. Discipliln. Sen köper man hem massor av GI-gott som man blir sugen på, köp bara det godaste och frossa i det.

Lycka till själv ska jag till Frankrike nästa vecka men tror det ska gå bra dottern kör också GI.

Finessan sa...

Det är klart att PW gills. Vi kommer att åka bort igen nästa vecka och då har jag inget gym i närheten. Hade med mig skorna den här svängen också, men hur många promenader blev det? Tsss... :)

Nina sa...

men för Malin kom igen nu... dem dära snyggaste jeaNSEN HÄGRAR väl? eller ska det vara valkar till dem ??? nu skA DU UT OCH RÖRA På dig - lova mig det? Innan kvällen är slut... jag tittar in igen... var så säker ....

Suzan sa...

Kom igen nu GI-Malin, jag e här o peppar o peppar, o elak som fan är jag också!!

Kör en veckas pulver som jag??

*kramar* o *peppkramar*

Chrissan sa...

Haha!
Här är det ganska IG här med.
Känns inte bra, jag som vanligtvis är en MVG-människa.;)

Tjockolina sa...

Nu kör vi :)

GI-Malin sa...

Vad härligt att ni också verkar både urspårade och på G. Jajjamensan på måndag kör vi igen!
Tack för all pepp...det känns redan bättre...