onsdag 8 juli 2009

Kärringvarning på den?


Jag fick ju ont i min nacke förra veckan när jag badade m Fabian. Jag gjorde en konstig min och knäckte m nacken tydligen. Jävligt ont gjorde det och jag kunde knappt röra mig efter det.
Det gick över efter några dagar m Voltaren.
Men i dag knäckte det till igen när jag satt i soffan. Tror att jag sovit i drag också. (Nu är det verkl kärringvarning-det hör jag själv)
Jag skall prova detta nya plåster och se om det funkar för jag och Fredrik ska på kryssning på fredag m några vänner.
Och jag vill inte va som en stel gammal kärring då. -nä dansa ni jag sitter här och passar väskorna!

3 kommentarer:

Chrissan sa...

Och jag har känningar i huvudet av åskvädret...kärringvarning där med va!?;)

GI-Malin sa...

Chrissan: =) kärringar är vi allihopa...allihopa...

MassageLotta sa...

Vaddå kärringvarning....lite otur bara.
Jag har nercabbat i 70 mil, inge ont här inte.....så draget tror jag inte på.... voltaren ska man vara rädd om, hjälper mot mycket.
Kram