fredag 31 juli 2009

Just i dag känner jag livet komma tillbaka...

Det är ju äntligen fredag!
Det gör mig sååå glad och får mig att tänka på en dikt jag fick av min gymnasielärare! När jag gick ut gymnasiet efter 2 tunga lååånga år! ;D
Den gick ut på att om man bara lever för de dagar då man är "ledig" typ helger, lov och så så lever man inte fullt ut!
Jag minns att jag inte fattade det då och jag fattar det faaan i mig inte än...
Finns det andra dagar?
Nä du Britt Marie det där var konstigt! Och hon som hade skrivit den så fint med en färgglad tuschpenna- hon kunde ju inte veta att jag badat i fontänen på skolgården på morgonen! Tusch och vatten funkar inte ihop. Jag fick fö sitta på servetter i aulan (röda plyschsitsar), vilka minnen....

Nu jävlar är det helg snart!
Jag tror jag går hem tidigt tom i dag....tralalalala

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en rigtigt skön helg!!!!