måndag 13 juli 2009

Måndag

Den här matveckan ser ut så här! (fylls på allteftersom)

Måndag:
Frulle: GI-shake (på rödmjölk)
Lunch: -''- + ca 45 gr ost
Middag: Helstekt fläskfilé m gratinerad blomkål
Mellis: 20 gr 70% choklad
Tisdag:
Frulle: GI-shake
Lunch: -''- + ca 45 gr ost
Middag: Thaikyckling (typ Thom ka gai)
Onsdag:
Frulle: GI-shake
Lunch: -''-
Middag: Min korvpytt m blomkålsmos
Torsdag:
Frulle: GI-shake
Lunch: -''-
Middag: Tacosallad (böt bort GI-Lasagne)
Fredag:
Frulle: GI-shake
Lunch: -''-
Middag: Grillkväll
Lördag:
Frulle: GI-shake
Lunch: -''-
Middag:
Söndag:
Frulle: GI-shake
Lunch: -''-
Middag:

4 kommentarer:

MassageLotta sa...

GI-shake.....innehåller va då??
Blir ju nyfiken..

Chrissan sa...

och jag är lika nyfiken som Bondbruden...GI-shake????

GI-Malin sa...

Chrissan: Kolla här
http://viktenochjag.blogspot.com/2009/06/blog-post_11.html
Jag kan fortf inte läsa din blogg
=( skumt!

Chrissan sa...

Konstigt!
Jag har problem via jobbets dator att läsa min o Annas. Hemma har jag firefox och det funkar bra.
Men på jobbet kommer det upp nåt felmeddelande och då trycker jag bara på "tillbaka-pilen" eller "sök-efter-sidan-igen" så fungerar det.