fredag 24 juli 2009

Som höst idag ju


Jag vägrar höst. Jag har tunna kläder och sträcker mig till jeans, max. Uppvikta. Ingen jävla jacka el nåt! Nån måtta får det vara. Fy farao vad trisst det är ute i sthlm idag.
Fast man kan längta lite till hösten bara för att vilja ha dessa på sig. Kollektionen släpps i slutet på aug - precis när jag fyller år! Nä men vilken tur då. =)
Ikväll ska vi på grillkväll! Det är ju alltid nåt att se fram emot. I typ det coolaste huset i Tyresö f ö.
Det kommer att bli coola toabilder här "senare" - håll utkik ;)

3 kommentarer:

Chrissan sa...

Vägrar också klä på mig mer än nödvändigt!
Har ju semester och jag vägrar annat än kjol! ;)
Ha en trevlig grillkväll. Väntar med spänning på toabilder...;0)

MassageLotta sa...

Men dom där var ju läckra, oj, oj!! Det verkar bli en dyr höst!!

Suzan sa...

Jag körde på korta brallor o top =)