måndag 20 juli 2009

Måndag

Ok så är det måndag igen! En vanlig måndag alltså.
Jag började ju rivstarta förra måndagen. Drack gi-shake till frulle och lunch.
Jag smygvägde mig i fredags, då hade jag gått ner 3 kg. Det var ju toppen! =)
Sen åkte vi till Norrköping och jag levde som en prinsessa min sista helg på sem.
Jag visste att det kanske inte var sååå smart men jag ville inte sitta m Fredrik och dricka vatten och cola när vi nu åkt i väg på en helg tills. Sen kunde jag inte stå emot div potatis tillbehör.

Jaja - det skulle ju visa sig på vågen i a f det fattar ju tom jag...

Men det blev i a f 1,1 kg minus den här veckan och det får jag väl va nöjd med va? Gick alltså upp två kg på lör-sön. Party är ju livsfarligt. Min kropp är som en jä-la svamp och suger upp all vätska som finns inom en mils radie.

Jag ligger fortf 2 kg plus sen innan sem men det tar jag igen den här veckan!

3 kommentarer:

ija sa...

Superbra jobbat att gå ner 3kg på en vecka - och ja, man måste faktiskt njuta när man har semester =) Man får ju ta smällen efteråt helt enkelt. Vad är det för GI-shake du dricker?? Kram!

Cornelia sa...

Bra jobbat, de där du gått upp över helgen kommer att rasa av dig till nästa vecka. Det lovar jag. Jag är expert på att gå upp flera kilon över en helg. Min kropp e också som en svamp!

GI-Malin sa...

ija: det är en shake köpt på hälsokosten osm heter Low Gi Meal, WNT. Man blandra m mjölk el vatten. Helt ok tycker jag. (jag har choklad)