fredag 31 juli 2009

Men vad hände nu?

Vad hände mellan det att jag gick fr jobbet och det att jag klev innanför dörren?
Livet känns helt plötsligt inte lika sweet...
Lite tyngre och mer energikrävade.

Ja ha! var det för att det var fyra tonåringar hemma?
Som började med att vela och sega sig. Så där som bara tonåringar kan!
Skulle de äta hemma? Gibba? Blev vi 2, 4 el 6 till middag? Krävde att jag skulle handla både det ena och det andra.
Skulle de sova här i natt? De "är ju inte här" eg.
De har helt enkelt sem med sina andra föräldrar!
Precis när jag tänker ta till lipen för att fredagsstressen satte in kommer jag på att de måste ju verkligen trivas här när de kommer hit när de "inte ska va här" och föredrar oss ju!

Nu ska jag gå ner och göra bomben!
Det tycker de nog är såååå coolt när deras polare är här? vad tror ni? Sen ska vi spela skithög musik fr youtube el nåt? Sen ska vi kolla på skräckfilm och käka pizza. Det blir nog en kulig fredag trots allt...

1 kommentar:

Ting sa...

Åh.
Jag vill också ha pizza.