måndag 27 juli 2009

Sjuk i dag


Jag mår inte bra i dag! I morse hade jag så ont i magen att jag inte kunde stå upprätt!
Jag fick i mig tre alvedon och slocknade tack och lov i soffan...
Har sovit ett tag framför tv:n och svettats.
Bättre nu men fortf öm i hela magen när man trycker (lätt) på den.
Det var som om hela allt där inne höll på att skäras sönder.
Jag fick såna kramper att magen var helt stenhård. Och det var inte toa-relaterat liksom!


Konstigt! Men vad orolig man blir när kroppen inte "funkar".
Då tänker jag alltid att jag ska ta bättre hand om den...

4 kommentarer:

MassageLotta sa...

Fy det där lät inte kul...krya på dig...magplågor är det värsta som man kan få tror jag...

Cornelia sa...

Usch det lät inte bra, krya på dig. Jag tänker också alltid sådär när kroppen säger ifrån, att nu ska jag ta bättre hand om den.
Men så händer det annat man måste tänka på :-)
Som sagt, krya på dig.

S sa...

Hoppas du känner dig bättre idag!

Jenny sa...

Magkatarr?