fredag 22 maj 2009

Bad feeling

Det är lite konstigt allt nu tycker jag...
Håll koll på GIVK är helt tomt. Finns inga menyer el nåt.
Den här sidan funkar inte riktigt som den ska heller...

Tv:n höjer ljudet nåt enormt när det blir reklam, höll på att kissa på mig nyss.
Det knakar på altanen.
Det knakar i köket.
Jag såg ett program om hemsökta hus i usa förrut.
Smart, mycket smart när man är solo hemma i 360 m2 stort hus.
Smart att sova på en vind höst upp i huset-vem kom på att ha ett sovrum där?
Smart att låta Fredrik spela golf jämt... spec på barnfria helger...

jag kommer garanterat att sova m linserna i natt och med en ficklampa på sängbordet. Kanske en kniv också.... redo liksom
Om ni inte hör nåt fr mig i morgon så var det kul att "känna" er...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad jag känner igen mig i det du skriver. Jag blir extremt mörkrädd när maken är iväg. Jag sover med lampan tänd :-D Hoppas du får en blund i ögonen i natt.

Unknown sa...

Har du vaknat..? Blir lite orolig..

MassageLotta sa...

Men så brukar det vara här med...Min Peter reser jätte mycket...Mina barn är stora och just då aldrig hemma.....och jag har skogen runt hörnet.....öronproppar och varför just mig, just nu!!! Det finns ju 1000 andra som jag.....
Så brukar jag tänka.....
Kram...

Helene sa...

Här finns en till som sover i 370 kvm själv men jag har sovit som en stock. Jag satte på nattlarmet för säkerhets skull.

Hoppas du sovit gott!