torsdag 14 maj 2009

Mera häng


Klockan hänger också...fast jag tagit och kortat av den lite redan...

Och armbandet har jag liksom knäppt på en länk längre in, hänger ändå.

Men det är kul en dag som denna då jag känner mig helt svullen och tung...

Då måste jag påminna mig om att de jeans jag har på mig faktiskt är mindre i strl än i jan...Tack som fan GI! :D
Fast tuttarna hänger mest av allt just nu. Tur att man är född på 70talet och inte var typ 20 år då och brände bh:s - det skulle inte va kul säger jag bara....fan vad det skulle fladdra i vinden.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag tänkte precis kommentera vad som hängde på mej. Men sen gjorde du de så bra själv.
Lillasyster hittade en ring som jag nu har på högertumme, går med nöd o näppe ned på fingret. På kvällarna har jag känt att den glider av rätt så lätt. Skönt att 'leka' med den dagar när det inte syns på vågen eller måttbandet.

S sa...

Jga som varken har mycken eller klocka får nöja mig med det "hudiga hänget"... *s*

Unknown sa...

Men du mäter dej väl Stina? Jag ska mäta mej i morgon (jag vet egentligen inte varför jag inte gjort det ännu?)
- och börja mäta mer än bara midja o mage som jag gör nu.