onsdag 6 maj 2009

Onsdag ser ut att bli bra...

Vikt 75 kilo. minus 1 kg sen förra onsdagen
(har visst 2 vägdagar nu, ons + fredag, som ju skulleva den nya, svårt att frång gamla rutiner)
Ska träffa doktorn nu och se om han håller med mig om att jag kan få va hemma veckan ut!
Sen träffa kusinen med sin lilla Thea som föddes i sept.
Hoppas att mina äggledare och livmodern håller sig i schakt då ;-)
De vill alltid jobba när de håller i henne och andra små
krabater...
Men icke sa Nicke (töntigt uttryck förresten)

7 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för svar. Klart jag är med.
Bäst att du har vässat klorna för rivstart betyder RIVSTART!!
:D

Jenny sa...

Hej min sjuka medsyster.
Jag ska knapra Tramadol och vittna på en rättegång idag. Sen ska jag kasta in handduken för denna vecka, och bara ligga på en divan och bli matad med vindruvor! Och komma tillbaka som den mest kurrante jävel i världen.

Cornelia sa...

Vilket bra resultat (oavsett vägdag :-) Hoppas jag får ett lika bra på fredag... Som är min vägdag :-)
Kram och pepp

Unknown sa...

Hej igen. Verkar som om du blivit min coach .. ;)
En fråga - hur mycket fett i gram rekomenderar GIViktkoll egentligen? 150 g proteinkälla och max 5-7 g kolhydrater till varje mål, men fett? 30 g fett har jag räknat på men kanske tänker jag fel?

Nina sa...

Heja dig !

Anonym sa...

Jättebra jobbat! Heja dig!

Chrissan sa...

Grattis Malin till ditt fina minus!