lördag 23 maj 2009

Nya tider...

Mitt hjärta har en frusen inneboende med pajat självförtroende som inte mår så bra.
Hon plockar fram allt det jag gömmer och minns allt det jag glömmer och säger att hon är jag

Fast nu verkar hon ha gjort nåt som kanske är bra?
Jag har gått med i nåt som heter iform.
Jag har ju ett tag nu varit lite nyfiken på det här med löpträning. Fråga mig inte hur det dök upp i min skalle. Har alltid fnyst åt de som sysslar m sånt och tyckt att de är smått dumma i huvve helt enkelt.

Jag har skapat nån träningskalender och lagt till ett programm typ "löpträning"
vad har hänt? Blir det så här när man är ensam hemma el?

Är det nån som hänger på?
Kolla in här: iform

Uppdaterat: Jag är helt crazy- jag drar ut på en gång...
Det här gäller i dag:
Rask gång 10 min, löp 30 sek + raskgång 1 min i 5 min, 5 min rask gång

2 kommentarer:

Unknown sa...

Mycket bra initiativ. Tyvärr är inte löpning något för mej ännu. Jag måste nog skona mina knän och gå ned en tio kg först.

MassageLotta sa...

Är den bra, måste kolla...själv kör jag ju på FunBeat sen några år....
Kram