onsdag 20 maj 2009

Fotogrejen

Fotogrejen gick jätte bra! Ylva som fotade mig var verkligen behaglig!
Fick mig att slappna av totalt trots att vi fotade mitt i stan. På Raoul Wallenbergs torg (vid Dramaten och Bertzelipark) och vid Nybrokajen! Folk tittade nyfiket men de log mot mig och det värmde!
Fotografen visste inte om det skulle komma till helgen och jag har ej fått svar fr reporten som intervjuvade mig men det låter som det vore för sent att fotas i dag för helgens bilaga.
Återkommer till er när jag vet när det blir!
Lovar! Inte ska ni få missa det. Hehehehe
Ni är ju så gulliga allihopa.
Stora kramar t er alla...

8 kommentarer:

mammatess sa...

Va roligt att det gick bra på fotograferingen. Hoppas bilderna blir fina också. Ska bli så kul att se. Glöm inte tala om när det är med i tidningen:)

Unknown sa...

Jättekul! Det ska bli spännande att 'se' dej på riktigt.

Nina sa...

bryt ihop och gå vidare ; fick mig ett asgarv !!!
tack raring !

Nina sa...

neeeeej inte gravid ...jösses blev helt kallsvettig hade fattats bara ...mens dock!

Anonym sa...

Vilken grej! Va kul! Ska hålla utkik. Roligt att läsa om en "kändis".

Chrissan sa...

Förlåt att jag kallade dig skata...men du är iaf snyggaste skatan jag "känner"! ;0)

S sa...

Så spännande! :)
Måste vara lite kul att få vara modell för en dag ändå...? Eller du kanske är van (och blivit less) vid fotoblixtarna?
*blink*

Jenny sa...

Jag vill se!!!!