söndag 10 maj 2009

HURRA!!!!!


MEN JAG HAR JU VUNNIT!!!!
Har haft så mycket skit & bus för mig att jag kopplat bort bloggen, men inte er, tro inte det!
Och så ser jag när jag kommer hem att jag vunnit!
Först fattade jag inget men läste era kommentarer! Det var roooligt att ni visste och inte jag!

Men ni ser på bilden att jag verkligen har karaktär- jag riktigt kämpar emot! Nej ingen mer rosa Lanson till mig säger jag här!!!! Jag kör GI - hör ni det!!!

Guuud vilken härlig söndag!
Och imorgon då jävlar kör vi rivstart! El hur!
Tack Anna för en underbar tävling!
Jag är sååå glad och tack ni som tydligen drog "mitt nr el nåt"
I morgon kanske det kommer bilder! Jag har "toabilder" m.m.
Kramar t alla i kväll!

Ps ni ska få full rapport vad som ska hittas på för presentkortet!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis!

Unknown sa...

GRATTIS!
Jag ser att du tagit stryptag på flaskan.. serious shit lixsom.. :D

Men jag behöver verkligen dej nu Malin, jag har inte fått mitt medlemsskap och känner mej lite vilsen vad som gäller för tävlingen.

S sa...

Grattis igen! :)
(inte ett dugg avis... nä...)
*s*

Unknown sa...

Skulle bara fattas annat än att vi får en rapport vi som inte fick någon vinst ;-)