tisdag 12 maj 2009

Lunch

Glömde tala om min delikata lunch!
Det fick bli 2,5 dl Kelda´s tomatsoppa m lite cremé fr.

Jag gillar inte att de bytt ut porslinet i vårat kök på jobbet!!! aaarggghhh
Förr fick man i en hel tetraförp. men inte nu inte. En halv går det i och vem orkar värma i två omgångar? Och de nya microna är bara skit! Tar dubbelt så lång tid som förr!!!!
Jävla fasoner de har för sig här i tegelbyggnaden på/vid Gärdet.

Så nu sitter jag här och är hungrig! Och ska åka och hämta vår poolrobot i kungens kurva.
I dag har jag även ätit två frukter. det har jag inte gjort förr men det står ju på GIVK sidan att man kan göra det under rivstarten så då provar jag det.

Men går jag inte ner så åker skiten ut ur menyerna....hör sen....

3 kommentarer:

Chrissan sa...

Har undvikit frukt jag med...men vissa dagar är det ett smidigt mellis...

MassageLotta sa...

Hoppsansa här har vi humör.....vviktigt faktiskt med rätt porslin....
frukt är vårt att undvika...oj, oj...

S sa...

*s* Vilket nerköp det nya porslinet verkar vara! ;)

Kikar på receptet här nere, det ska jag nog testa!