onsdag 20 maj 2009

Onsdag - soligdag

Tack snälla för alla fina kommentarer jag fått ang det roooliga i dag.
Jag verkar inte kunna svara på era kommentarer dock, kommer in på era bloggar men kan inte lägga en kommantar! Skummt men det är väl nåt här på jobbet.
Jag är glad så länge jag kan se min blogg och skriva i den i a f det underlättar ju en del.

Jag kan bara säga att jag är jätte nervös nu, och det är många tankar som snurrar.
Tänk om den och den ser mig (folk fr förr) och tycker att jag är stroppig & egenkär.
Tänk om folk inte tycker att jag är smalare (har ju ca7-8 kg kvar)
Tänk om folk helt enkelt inte tycker om mig...att jag är ful och inte borde vara där i tidningen och försöka inspirera folk...
Nä nu får jag sluta annars går jag inte dit och det ska ju faktiskt bli skitkul.

En annan plan jag har är att inte säga nåt till nån som jag känner, inte ens mina närmaste alltså, och sen när jag sett bilagan själv kan jag sms:a dem.
Grejen är ju att vår grannunge säljer tidningen på helgen så jag kommer att få se det kl 9 - kanske lite före alla vänner så att säga....

6 kommentarer:

Helene sa...

Var stolt!! Du har ju ändå gått ner om än inte allt, det är många som inte enst tar tag i sin övervikt!!
Det ska bli spännande att se bilagan!

Helene

Helene sa...

Jo jag vill ha lite godis, har aldrig varit så förtjust i godis men ser man film är det ganska mysigt! Jag är inte sugen så direkt. Jag tar ju oftast lite frysta hallon el björnbär på kvällen, gott med något annat till filmen! Jag är iofs hemma själv nästan alla veckodagar, maken jobbar inte i Sverige så det är inte något ovanligt för mig.
Gick det bra med fotograferingen?

Jane sa...

Men du, jag ska oxå vara med till höstens bilaga :-) De har fotat och intervjuat för ett tag sedan! Vad KUL!!! Jag som inte har vågat berätta för nån att det är där jag ska vara med...

S sa...

Jag tror att du är helt perfekt för den bilagan! Du ska vara stolt!

Så nu måste jag köpa den alltså!? *s*
Kram

Unknown sa...

Tänk om folk tycker att du är snygg, smal och inspirerande?

Du är inte stroppig och det vet du, du inspirerar och underhåller massor av människor.

Och jag tycker att vi alla skulle vara mera egenkära - då skulle vi alltid ta val som är bra för oss föra dåliga val för kropp och självkänsla.

Kram kram.

Chrissan sa...

Vad glad jag blir för din skull Malin!
Sträck på dig och var stolt över det du presterat!
Du är en jättebra förebild!
Kram!