onsdag 27 maj 2009

I curl












Jag fick en Icurl av Fredrik i går "för att jag var så söt i tidningen"! Han är så snäll! Jag hade påpekat att jag kanske kunde få en i morsdagspresent! Han menade att jag inte behövde en till platt/locktång/fön el likn. (stämmer i o f s)
Men jag ville verkligen ha en den liksom plattar och lockar i ett drag, stooora hollywoodlockar.
Och i kväll skall den provas tror jag. Jag har väääldigt tjockt hår så det måste vara torrt och det tar tid, brukar låta det självtorka så alternativet är att platta det dan efter jag tvättat det el som sagt låta det torka. Fönar jag ser jag ut som en galen hårdrockare fr 80-talet. Det brukar ta nästan 1 tim el nåt att platta själv. Då är jag oftast så svettig att det är risk för frizz igen! Han är snäll min man...hoppas han gillar Hollywood-Malin för han verkar gilla Expressen-Malin *S*

5 kommentarer:

Unknown sa...

Bara den är GI så ..

Anonym sa...

Vilken fin present. Utvärdera den gärna. Jag har samma "hopplösa" hår som du. Känner exakt igen det där med 80-talshårdrockare.
Ha en skön onsdag.

Ting sa...

Vad snällt!

Anonym sa...

Var den bra? Var har han köpt den tro?

Åsa sa...

Hur blev det då? Blev det fina lockar?