söndag 31 maj 2009

Uppdatering

Jag har haft en buzy day today...
Först väcktes jag av barnen som "bjöd ner" mig på frulle
där fick jag en flaska skumpa och en lax (inte en fisk)
Sen fick vi besök av Fredriks mamma, min är i Grekland.
Då åt jag fiffiruta (-or) som Fanny bakat! (ni kanske säger kärleksmums el nåt?)
Det var ju inte bra.

Sen åkte jag in t söder och gick på tjejkväll på Ho´s
- det är ett kinahak. Kinahak är inte GI nånstanns.
Det finns typ bara ris och socker där...hur funkar de där Kineserna eg?
Så det blev en vårlulle och scampi she zu an (el va fan?)
Vårlulle var dåligt val av mig men jag åt i a f inget ris...

Det resulterade i att när jag kom hem nu klämde jag en fiffiruta till och en bit banankaka (det var det jag bakade på bänken och golvet tidigare) Skit skit skit...
Men jag skyller på allt socker fr kinakrogen...det väckte sockermonstret!
Nu går jag och sover och kommer att gråta i morgon när jag ska väga mig...
Nästa vecka blir det stenhårt ok? Är ni på?

4 kommentarer:

Suzan sa...

Måndag imorgon, nya tag! pepp pepep! :*

Unknown sa...

Jajamensan. Min vikt har inte pendlat i helgen - mera tokryckt och störtdykt.. jag behöver verkligen vara strikt och träna varje dag i veckan!!

Helene sa...

Så hur illa var det då? med vikten alltså? jag hade gått ner 1 kg förra veckan och det får jag vara glad för, har inte haft så hög takt någon gång. Vet inte om de kroppsliga hormonerna spökar så här i min ålder......

Helene sa...

Det är en intressant fråga faktiskt det där med kineserna och för att inte tala om italienare som lever på pasta??
Är det någon som kan svara på varför de inte är överviktiga??